Making lasagna

Tokrat mesno. Čeprav nisem ljubiteljica mesne lazanje. Raje imam bučno ali špinačno. A na žalost sem ostala brez bučk, med jedci pa je prevladoval moški spol, torej je bila mesna lazanja logična izbira. Dragemu sem že dolgo obljubljala, da mu bom spekla lazanjo, zato sem se danes spravila zraven. Na koncu sem dobila še 3 pomočnike (zato pišem v množini). :)
Včeraj sem malce brskala po internetu, ko sem iskala recept, in prebrala tudi nekaj mnenj, kako recepte izboljšati, vendar bi bilo boljše, da nekaterih ne bi upoštevala. Sestavine recepta sem malce priredila po svoje in tudi količine niso bile merjene.

Sestavine:
- listi za lazanjo
- maslo
- 2 manjši čebuli
- 400 g mletega mesa
- korenček
- sol
- poper
- muškatni orešček
- lovorov list
- 1 konzerva pelatov
- voda
- sir

Bešamel omaka:
- 50 g masla
- 50 g moke
- 1/2 litra mleka
- sol
- poper
- muškatni orešček
- (kisla smetana)


Priprava:

Najprej smo na maslu prepražili narezano čebulo, dodali mleto meso in korenček.




Ko smo to malce prepražili, smo začinili s soljo, poprom, lovorjevim listom in muškatnim oreščkom. Nato smo dodali pelate, ki smo jih prej zmiksali, (te smo uporabili namesto paradižnika in paradižnikove mezge) in vodo.




Potem smo mesno omako pustili, da se je 30 minut pražila na zmernem ognju in vmes skuhali bešamel omako. Najprej smo v v manjšem loncu stopili maslo, dodali moko in počakali, da je porumenelo. Nato smo dodali toplo mleko ter kislo smetano (nekje sem prebrala, ne spomnim se več, na kateri strani, da baje kisla smetana izboljša okus bešamel omake, a meni se ne zdi tako. Naslednjič, ko bom spet delala lazanjo, se bom kisli smetani izognila). Omako smo začinili s soljo, poprom in muškatnim oreščkom.




H kuhanju listov za lazanjo smo se spravili šele, ko je bilo vse ostalo že pripravljeno. Nekateri pripravljajo lazanjo brez predhodnega kuhanja listov, jaz pa imam raje kuhane, saj so potem bolj mehki. Pekač smo namazali z maslom. Nato smo na pekač polagali liste za lazanjo, mesno omako in bešamel omako. Zadnjo plast lističev smo premazali s kislo smetano in potresli z veliko količino sira. Nastalo je tole:




Lazanja se je pekla v pečici, segreti na 200 °C, približno pol ure.




Na koncu je prišla ven tale lepotica. Bila je odlična, če odmislimo kislo smetano v bešamel omaki (in da baje ni bila dovolj slana, je rekla mama, a meni se ni zdelo tako).

Če pa kdo pozna boljši kakšen boljši recept za lazanjo, se priporočam.

Pa dober tek!

2 komentarja

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3