Čokoladno-bananini mafini

Obožujem mafine. Da ne bodo stalno samo čokoladni, sem se danes odločila speči take z bananami. Recept za mafine sem poiskala na internetu.

Sestavine:
- 1 1/2 skodelice moke
- 1 skodelica sladkorja
- 1/4 skodelice kakava v prahu
- 1/2 čajne žličke soli
- 1 čajna žlička jedilne sode
- 1/4 čajne žličke pecilnega praška
- 1 1/3 skodelice zmečkanih zrelih banan (približno 3 banane)
- 1/3 skodelice rastlinskega olja
- 1 jajce
- 1 skodelica nasekljane čokolade

Postopek:
V skledi zmešamo moko, sladkor, kakav v prahu, sol, jedilno sodo in pecilni prašek. V drugi skledi najprej stepemo jajce, dodamo olje in zmečkane banane. Nato mokre sestavine vmešamo k suhim. Na koncu dodamo še koščke čokolade. Namastimo pekač za mafine in ga napolnimo z maso. Pečico segrejemo na 180 °C in mafine pečemo okrog 25 minut.

Pri peki sem uporabila 2 dl skodelice. Modelčki se ponavadi polnijo do 3/4, vendar je meni prišlo več mase, tako da sem modelčke napolnila skoraj do konca. Odločila sem se, da bom naslednjič uporabila 3 dl skodelico, tako da bo mase za 2 pekača (te mase je bilo za 2 pekača premalo).
Mafini so uspeli odlično.



Pa dober tek!

Ni komentarjev

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3